20 Ağustos 2012 Pazartesi

+18 PRİM YAPMIŞŞŞŞ...



Selam dostlar...

3. yorum da geldiğine göre benim de yazma vaktim geldi artık.
Sahipsiz bırakmadığınız için teşekkür ederim.

Bloga uğramayalı uzun zaman olmuştu. Her ne kadar sosyal ağlarda yokmuşum gibi görünsem de aslında sürekli takipteyim. Ama sadece takipteyim.
Eskiden blogları takip ederken şimdi tweetleri takip eder oldum :(
 Bloglarınızı ihmal ettiğim için özür dilerim.

Yalnız işin garip kısmı şu ki ben buralarda yokken blogum çokça ziyaret edilmiş. Görüntülenme sayım 7600 lere çıkmış :o

Hergün yazsam bu kadar okunmazdım aslında...





+18 uyarılı vajinusmus hikayelerim sağolsun :)

Umduklarını buldular mı bilmiyorum ama sağolsunlar tıklamışlar beni, elleri dert görmesin :p



xxxxxxxxx


Uzun zamandır nerelerdesin, neden yazmadın derseniz...
Blogumu günlük gibi kullanmadığım için diyebilirim.
İnanın öyle olsa çok sıkıcı olurdu, siz de okumazdınız zaten.
 Sonuçta evli ve çocuklu, herkes gibi bir kadının günlük yaşantısının neyi çekici olabilir ki?
Bkz. hepimizin anneleri.
Zaten bu blogu açarkenki amacım eşim ve çocuğum dışında benim de ayrı bir kişilik olduğumu, kendi hayatım olduğunu kendime hatırlatmaktı.
Blogumun adının Bir Zamanlar Ben De Bekardım olmasının sebebi de budur.


Ancak ve ancak bu aralar içimi bunaltan, canımı sıkan şeyleri yazmaya başlarsam yukarıda bahsettiğim o sıkıcı bloga dönüşmem an meselesi.

Malum insanın kocasının olupta problemlerinin olmaması imkansız gibi bir şey.

Neyse neyse...

Biraz daha sıkayım dişimi.

Geçmezse anlatırım nasılsa.



 

8 yorum:

  1. anlatım tarzını seviyorum alsında , eminim onu da gerçekten sıkıcı hale gelmeden anlatabilirsin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol tatlım ama bi başlarsam blog yemek tarifleriyle dolabilir :P

      Sil
  2. Huysuz yazının tadını damağımda bıraktın yahu.:)tatlım en kısa zamanda bekliyoruz ,,sabırsızlıkla hem de...

    YanıtlaSil
  3. "bir zamanlar bende bekardım"dan "evli ve çocuklu bir bayanın ev hali"ne dönüşümü olur o zaman bloğun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha çok ikisinin arasında sıkışıp kalıcam sanırım :)

      Sil
  4. geçer geçer sıkıntılar..kocanı ve kendini mutlu et yeni yaşınla..

    YanıtlaSil
  5. pozitif düşüneceksin ki olsun herşey...Çocuğu bir yere bırakıp maskeli balo yapın evde..100 metreyi kaç sn koşar mesela:))

    YanıtlaSil